Αποστολές και Επιστροφές

Αποστολή Προϊόντων

ΤΡΟΠΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ 

Το www.cabal.gr  μεταφέρει προϊόντα σε όλη την Ελλάδα και στην Κύπρο σε συνεργασία με την  COURIER CENTER . 

Όλες οι αποστολές συνοδεύονται από την απόδειξη της αγοράς.

ΚΟΣΤΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ 

Δωρεάν μεταφορικά & επιστροφές.Δωρεάν αντικαταβολή

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ 

Οι παραγγελίες συνήθως υποβάλλονται σε επεξεργασία και αποστέλλονται εντός 48 ωρών από την παραλαβή της παραγγελίας. Η επεξεργασία της παραγγελίας ξεκινά τη στιγμή που θα λάβετε το email επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας.
Όταν η παραγγελία σας αποσταλεί, θα λάβετε από εμάς ένα σχετικό μήνυμα ειδοποίησης με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, που περιέχει τον αριθμό παραγγελίας σας και τον αριθμό παρακολούθησης της αποστολής σας. Με αυτόν τον αριθμό, μπορείτε να έχετε πρόσβαση στην ιστοσελίδα παρακολούθησης της συνεργαζόμενης εταιρίας μεταφοράς για να παρακολουθείτε την πρόοδο της αποστολή σας.

ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ 

Εκτίμηση του χρόνου παράδοσης : 1-3 ημέρες.

Παρακαλούμε σημειώστε τα εξής : 

  • Οι μεταφορικές εταιρίες δεν κάνουν παραδόσεις ή παραλαβές τις Κυριακές και τις αργίες, που ισχύουν σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία. 
  • Το www.cabal.gr  δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνο για καθυστερήσεις στις αποστολές που οφείλονται σε καιρικές συνθήκες, διεθνή τελωνειακά ζητήματα ή οποιεσδήποτε άλλες περιστάσεις, που είναι έξω από τη σφαίρα ευθύνης του. 

Επικοινωνήστε μαζί μας  

Mπορείτε να επικοινωνείτε είτε στo τηλέφωνo : : +30 6945235912 είτε στο email: info@cabal.gr

Σας ευχαριστούμε που κάνατε τις αγορές σας στο www.cabal.gr  

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 

Θέλουμε να είμαστε βέβαιοι ότι είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με την αγορά σας. Εάν η αγορά σας δεν ήταν ακριβώς αυτό που ψάχνατε, μπορείτε απλώς να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων ή να αγοράσετε κάποιο άλλο προϊόν. 

Πολιτική επιστροφών και αλλαγών 

  • Μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από τη σχετική σύμβαση, να επιστρέψετε το προϊόν και να ζητήσετε την επιστροφή των χρημάτων σας.
  • Για να δικαιούστε επιστροφή, το προϊόν σας πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του συσκευασία, στην οποία το παραλάβατε, και να περιλαμβάνει όλες τις ετικέτες και τις εγγυήσεις.

Επιστροφή κατεστραμμένου ή ελαττωματικού είδους 

Εάν λάβετε ένα κατεστραμμένο ή ελαττωματικό προϊόν, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας εντός 48 ωρών από την παράδοση. Το www.cabal.gr  θα καταβάλει κάθε εύλογη προσπάθεια να το αντικαταστήσει εγκαίρως. 

Επαναλαμβανόμενες επιστροφές 

Αργοπορημένες επιστροφές: 

  • Επιστροφές εκτός της περιόδου των 14 ημερών μπορούν να γίνουν αποδεκτές μόνο κατά την κρίση του www.cabal.gr
  • Όλα τα αντικείμενα που επιστρέφονται αχρησιμοποίητα και στην αρχική τους συσκευασία, στην οποία περιέχονται μαζί με τις ετικέτες και τις εγγυήσεις, είναι επιλέξιμα για επιστροφή χρημάτων ή αλλαγή. 
  • Παρακαλούμε να έχετε διαθέσιμο τον αριθμό παραγγελίας σας κάθε φορά που επικοινωνείτε μαζί μας.
  • Βεβαιωθείτε ότι έχετε διαβάσει την πολιτική επιστροφής ειδών και επιστροφής χρημάτων πριν την αγορά σας. 
  • Ακολουθήστε τις οδηγίες επιστροφής. 

Κόστη και Διαδικασία Επιστροφών 

Η επιστροφή ενός είδους γίνεται εύκολα και είναι δωρεάν για την Ελλάδα και την Κύπρο

Μας στέλνετε e-mail και φροντίζουμε να έρθει το courier που συνεργαζόμαστε για να παραλάβει τα επιστρεφόμενα είδη.

Ετοιμάστε το πακέτο σας για επιστροφή. 

  • Τοποθετήστε το αντικείμενο στην αρχική του συσκευασία και σφραγίστε το πακέτο με ασφάλεια. 
  • Κρατήστε την απόδειξη της μεταφορικής εταιρίας μέχρι να επιστρέψει το δέμα πίσω σε μας. 
  • Παρακαλούμε να έχετε διαθέσιμο τον αριθμό παραγγελίας σας κάθε φορά που επικοινωνείτε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών. 
  • Βεβαιωθείτε ότι έχετε διαβάσει την πολιτική επιστροφών και επιστροφής χρημάτων πριν την αγορά σας. 

Επιστροφή χρημάτων 

  • Μόλις λάβουμε το επιστρεφόμενο είδος σας, θα το επιθεωρήσουμε και θα σας ειδοποιήσουμε ότι το λάβαμε. 
  • Σύντομα θα σας ειδοποιήσουμε για την κατάσταση της διαδικασίας επιστροφής χρημάτων μετά την επιθεώρηση του στοιχείου. 
  • Εάν η επιστροφή σας εγκριθεί, θα ξεκινήσουμε την διαδικασία επιστροφής χρημάτων. Θα λάβετε το πλήρες ποσό αγοράς στην πιστωτική σας κάρτα ή μέσω της αρχικής μεθόδου πληρωμής. 

Υπάρχει πάντα η δυνατότητα να έχετε πίστωση του ποσού και να το χρησιμοποιήσετε κατά την διάρκεια ενός έτους .
Για κάθε ζήτημα που δεν αναφέρεται ρητά στο παρόν, εφαρμόζονται οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί σχετικά με το εμπόριο μεγάλων αποστάσεων. 

Επικοινωνήστε μαζί μας 

Εάν μπορούμε να βοηθήσουμε περαιτέρω για το πώς να επιστρέψετε ένα προϊόν σε εμάς, επικοινωνήστε μαζί μας στo τηλέφωνo : +30 6945235912 είτε στο email: info@cabal.gr 

Σας ευχαριστούμε που κάνατε τις αγορές σας στο www.cabal.gr  

 

Shipping & Returns

SHIPPING 

www.cabal.gr ships to Greece and Cyprus using COURIER CENTER .

All shipments are accompanied by a reciept declaring the value of the merchandise. 

SHIPPING COSTS 

Free shipping & returns for all orders.

ORDER PROCESSING 

Orders are usually processed and shipped out within 48 hours from receipt. Order processing begins at the time you receive your order confirmation email .
When your order has shipped, you will receive a Shipping Notification email from us containing your order number and the tracking number of your shipment. With this number, you can access the tracking page of our shipping partner to monitor the progress of your package as it is in transit to you.

DELIVERY ESTIMATE 

Estimated delivery time: 2-5 days, unless there is different information on the specific product.
Please note : 

  • Couriers do not make deliveries or pick-ups on Sundays and Greek holidays. 
  • If the package is not successfully delivered to the Client’s address due to a lack of cooperation from the Client (wrong telephone number, wrong address, absent at address, non-compliance with import regulations) as per the www.cabal.gr  commercial agreement, the package may risk being sent back to Greece at the Client’s expense including any import fees that may be assessed upon re-entry to Greece. These fees will be deducted from any eventual reimbursement. 
  • www.cabal.gr cannot be held responsible for delays in shipments caused by weather conditions, international customs issues or any other circumstances beyond the control of www.cabal.gr

Inquiries, complaints 

For any inquiries about your order or complaints, please contact our Customer Care Team at info@cabal.gr  or call us at tel : : +30 6945235912

RETURNS & REFUNDS 

Thank you for shopping at  www.cabal.gr
We want to make sure that you are completely satisfied with your purchase.
If your purchase was not quite what you’re looking for just send your order for a refund and purchase a new item separately.                                       

Returns & Exchanges Policy 

  • You have 14 calendar days to return an item for a refund. We recommend you ensure the parcel arrives back to us in time. 
  • To be eligible for a return, your item must be unused and in its original packaging that you received it including all tags and warranties 

Return a damaged or Defective Item 

If you receive a damaged or defective item, contact our Customer Service within 48 hours from delivery  www.cabal.gr  will make every reasonable effort to replace the item in a timely manner.
In case you notice an extensive damage to the carton, refuse the order and contact our Customer Care team immediately. 

Repeated Returns 

We offer a flexible returns policy but we monitor the number of returns made by our customers. Continued returns may, at our discretion, lead to the closure of your www.cabal.gr account or future orders being refused. 

Late Returns 

  • Returns outside of the 14 days period may be accepted at the discretion of www.cabal.gr
  • All items properly returned under this policy are eligible for a refund or exchange.
  • Please have your order number available every time you contact Customer Care 
  • Make sure you have read our Returns and Refund policy prior your purchase 
  • Follow the return instructions 

Costs and Returns Process 

Returning an item is easy and free for Greece and Cyprus.

Just send us an e-mail  and we will arrange with our courier partner to pick it up for you  

Prepare your package for return

  • Place the item in the original packaging and seal it securely 
  • Keep the Courier receipt until the parcel arrives back to us 
  • Please have your order number available every time you contact our Customer Care team. 
  • Make sure you have read our Returns and Refund policy prior your purchase 

Refunds 

  • Once we receive your item, we will inspect it and notify you that we have received your returned item. 
  • Soon after we will notify you of the status of your refund after inspecting the item. 
  • If your return is approved, we will initiate a refund. You will receive the full purchase price to your credit card or through your original method of payment 

Contact Us 

If we can be of further assistance on how to return your item to us, contact our  www.cabal.gr Customer Care Team:
email: info@cabal.gr 
phone: : +30 6945235912

Thank you for shopping at www.cabal.gr

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart

No products in the cart.